merhabalar benim 2 ci evliliğim eşimin ilk evliliği ve çok şükür tekrar hsmileyim bu duyguyu unutmuşum heyecanım,isteğim çok başka sevdipim adamdan bebek nefis 27 haftalık hamileyim erken mi bilmiyorum ancak doğumu düşünüyorum annem yaşlı, kayınvalidem anlamıyor görümcem şehir dışında yatalak hastası var gelemez ,sezeryan olacak doğumum kısacası refakatçi olacak kimsem bile yok diyeceksiniz ki amaaan boşver zaten corona var vs tm eyvlh ama insan doğum yapınca aklı başında birini ister bee yanında eve gelince çorba yapacak brbepi kucağınıza verecek sohbet edecek özellikle şu ara doğum yapıp tüm sülalesi yanında olanlara kıskançlıkla değil imrenerek bakıyorum sizde kimler olacak yanlız doğum yapacak var mı benim gibi güzel yorumlarınızı bekliyorum selamlar,sevgiler Allah hepimize sağlıklı doğumlar yspmayı nasip etsin