Ben geçen hafta çatı muayenesi yaptırdım canım yanmamıştı bu hafta yeniden baktı bebeğin kalp atışları çok stabil doğumu başlatmalıyız diye çok canım yandı muayenede, aynı doktor yaptı oysa. Nasıl yaptığıyla ilgili herhalde. Bugün 1 cm açıklıkla doğuma alacaktı neredeyse beni. Suni sancı veririz dedi. Ben hastaneden çıkıp başka doktora gittim. Doğumu başından beri takip eden doktorum ama özel hastane olunca Sezeryan modunda işte. Devlet hastanesine gittin nts girdim doktor kalp atışı normal daha vakti var suyu da iyi dedi. Bebek gayet sağlıklı 40 a dek beklenebilir dedi bugün 38+4 deyim. Normalde doğum korkum yoktu bugün farklı bir korku saldılar içime. Umarım sağ Salim alırız kucaklarımıza bebeklerimizi.