Kızlar 34. Haftana girdim doğumum normale doğru gidiyor 26. Haftadan beridir baş aşagı bebeğim doktor normal öneriyor daha çatı muayenesi olmadım ama ben aşırı korkuyorum alttan muayene olmak bişe aşırı zorlan bana nasıl normal doğum yaparım diyorum vajinal muayene bile işkence gibi normal doğumu düşüncesi bile korkutucu geliyo normal doğum tecrübelerinizi paylaşır mısınız