zcelik mavis24 bence sancıdan korkun çünkü o sancıyla nasıl çıktığını anlamıyorsunuz. Çıkma kısmını hatırlamicsksınız bile
Denizzz88 mavis24 yok hayır ağrı değilde oraya bi parmak giriyor ya insan bi kasıyo kendini yani değişik 😄 ama bikere yaptılar mı daha sonra alışıyo kasmadım ben kendimi diğerlerinde
EsrAsel1 mavis24 ilk çocuğum ben normal doğumla doğurdum kızımı suni sancı verdiler kendi sancım olmadı açıklık 10cm olduğunda yatağa yattım 4 ıkınmada doğdu 🤭 korkmayın sonrası harika bi duygu🥰