Deletedmom434 sivrisinekler bir çok hastalığı insanlara bulaştırır, sıtma sarıhumma gibi. Tabi bu tür şeyler Türkiye’de olmuyor ama Afrikada ölen 100 çocuktan 10 u sıtmadan yani sivrisinek ısırığından ölüyor. Bunu belki bir yerde gördü belki duydu, aklında kaldı endişelendi. Sen de güya hemşiresin ya, dalgaya almadan böyle böyle diye anlatsaydın kimse sana burda bir laf etmezdi. Sen ve senin gibiler anca kendini överler başkaları övmez sizi, niye övsünler de faydanız yok zararınız var. Sinek demişken sinek de küçük mide bulandırıyor ya siz de küçücüksünüz ama insanın canını sıkmaya kafisiniz