Edanurusta Denizz01 İştahım tamamen azaldı günde tek öğün yiyebiliyorum anca yemek. Mide bulantım çok oluyor
Denizz01 Mavi1 ben sezeryan canım benim ikizdi birini sezeryanla aldılar tüpe tıkanmışfı biri o yüzden sezeryan oldum yine mecbur oluxam
ilknremrh 14+4 nasip olursa 11 temmuzda ogrencem cinsiyeti 54 kilo ile hamile kaldim daha tartilmadim 11 temmuzda ona da bakilcak 😊
Edanurusta Denizz01 Doğumdan sonra normal kilolarımızla birlikte veririz inşallah 😅 öyle 7 kilo verdim diyorum ama hiç öyle dışardan bakınca hiç belli değil normal zamanda nasıl da belli olurdu. Şimdi aksine göbeğim var 😅
Ff01 16 haftalık olduk 14+2 de kıza benziyor dedi doktorum bir daha ki kontrolümü bekliyorum kesinleştirmek için kilo almadım aksine 4 kilo verdim
Denizz01 Edanurusta ben vermiştim 5 kilo kusmaktan 2 gün önce bi tartıldm 92 bayramda çok şeker dondurma yedm ından heralde ahahaha nasıl verceksek kız biz 100 den aşa doğurmayoz benden demesi 😂😂😂
Edanurusta Denizz01 İyice şişmekten korkuyorum ben 😅 balon gibi olurum heralde 😂 Doğumdan sonra vermem lazım benim kaynanamla iddiasına girdik 😂😂😂