Ebbrruu 15 haftalık hala cinsiyeti bilmiyoruz 😤 16. Haftada dedi dr ama 19. Haftaya randevu verdi sanırım bekleyemicem🙈 ve 2 kilo verdim ilk zamanlar hala almadım
Ygtzynp 11+3gittiğimde kıza benzior dedi. 14+6 da farklı bir doktora gittim %99.9erkek dedi bir daha ki kontrolü merak ediyorum doğrusu bakalım ne çıkacak
Merymery 17+5 im kısmetse oğlum olck 5 kilo aldim iki aydir sabit kilodayim umarım bnden cok bebis alır 😊
Esra8861 15+2 erkek bebek bekliyoruz 😍ilk bebeğim acaba ne zaman hissederim hareketlerini ❤️ bide sol kasigimda sürekli batma var anormal bişey yok bizde çok şükür ama rahatsız edici 😕
Asltplli 16 haftalık olduk 😊 nasipse oğlum olacak , hiç kilo almadım aksine verdim 55 kiloyla başlamıştım şu anda 52yim