Deletedmom434 Nefesimm evet canım arada kıpırdıyor kelebek kanadı çırpar gibi oluyor sen hissediyormusun
Deletedmom434 Denizz01 canım gittiğim doktor randevuyu 9 ağustosa verdi ben çok geç olduğunu düşünüyorum o da başka yerin sonucunu kabul etmiyor bende 2 başka yere gidicem o yüzden
Denizz01 Deletedmom434 he anmadım canım ama ğcretli değil öi baya da phalı 400 tl vericem bende yani iki kere verilmez 😂😂
Deletedmom434 Denizz01 yok canım birisine ben 200₺ vericem tıp merkezi diğeri araştırma hastanesi tıp merkezindeki perinatolog diğeri radyologmuş tetanoz aşını oldunmu
Denizz01 Deletedmom434 bende vurulsam da çıksa adadan aha 20 gün var off kim bekliycek , ben başka dotlora da gidicem yine cinsiyete sebeo kesin dedi ama emin olmak istiyorum 😒
Zhrumt Denizz01 12 hafta da 2li teste %90 dedi yinede önümüzdeki haftalarda bakalım dedi 14 de %100 dedi ☺️
Deletedmom434 Denizz01 banada kesin konuştular ama detaylıyı bekliyorum bende henüz alışveriş yapmadım 😬
minik18 14+3 günlük hamileyim 11 haftalikken sordugumda kıza benzettim dedi sonra vazgeçtim dedi 13 haftalikkene erkek dedi kesinmi dedim evet kesin dedi bu haftada birsey soylemedi
Denizz01 Zhrumt bana da ikili testte %70 kız dedi , sonra 13 haftada başka doktor yüksek ihtimal kız dedi , 15 de kız dedi 16 da gittiğimde kesin dedi değişir öi acaba ya 17+3 üm
Denizz01 Mavi1 ben sezeryan canım benim ikizdi birini sezeryanla aldılar tüpe tıkanmışfı biri o yüzden sezeryan oldum yine mecbur oluxam
Edanurusta 17+3 günlük hamileyim 🤰henüz cinsiyetini öğrenemedik bacak arasında kordonu olduğu için. Yüksek kiloda olduğum için almam değil kilo vermem gerekiyordu. 7 kilo verdim ☺️