Guldenn aselsmom 14+2 deyim 12. Haftamda doktoragittiğimde %70 erkek dedi doktor temmuzda netleşecek 😁 46 ile hamile kaldım 47 kiloyum
Aysegul20 16hafta olduk doktorum 13.haftada kız gibi dedı. 3 gün sonra kontrolüm var inşallah cinsiyette netlesecegiz. 2 kilo aldım 😊
Mavi1 aselsmom merhaba güzel annişler bizde 17+2 yiz, 16+4 ken öğrendik cinsiyetimizi erkek 💙 toplamda iki kilo aldım bulantı kusma yaşamadım hiç çok dikkat etmeye çalışıyorum bu yüzden 😊
Nefesimm Deletedmom434 bana detaylidan bahsettmedi doktorum 1 ay ve gel dedi bende merak ediyorum sorucam ona gore randevu alcam devletten ama 20.haftamda tetenoz asisi olcam
Elanaz aselsmom 15+6 olduk 16 diyebiliriz artık😊Oğlum olacakmış Çarşamba günü öğrendim. 50 kilo ile hamile aldım bir buçuk kilo aldım şu ana kadar.
Deletedmom434 Denizz01 canım gittiğim doktor randevuyu 9 ağustosa verdi ben çok geç olduğunu düşünüyorum o da başka yerin sonucunu kabul etmiyor bende 2 başka yere gidicem o yüzden