Ozlemflz tabiki yanılma payı var doktorlar 16 .hafta da genel de net söylerler bana da erkek demişlerdi 13. Hafta da ama benzettim demişti net kesin değil sadece benzettim 16. Hafta da net söylerim demişti ve şuan kızım olacak çok şükür 🙏 rabbim senin de gönlüne göre versin inşallah sağlıkla gelsin