Ozlemflz merhaba tam üzerine bastınız çünkü bunu ben yaşadım, 12. Haftada bebeğiniz kız dedi devlet hastanesindeki doktorum 😂 o haftalarda özeldeki doktorum ikili test yaptı tam emin değilim ancak bence kız değil dedi. Aradan iki hafta geçti devletteki doktorum yok canım bu baya bildiğin kız dedi, dün kasık ağrım nedeniyle özeldeki doktoruma gittik bebemin pipisinin resmini elimize tutuşturuverdi 😂😂