Arkadaşlar benim de böyle Bi sorunum var 7 aydır sigorta karşılıyor ama raporlu olduğu halde 3 kutu 100 lira alıyorum neden ücretini alıyorlar ki durumumda pek yok eşim tek maaşla çalışıyor zam da yapmadılar çok zor oluyor ekstradan aldığım ilaçları da saymıyorum nasl yapsam bende ücretsiz alsam. Allah rızası için bilgilendirirseniz çok sevinirim ❤️🤲