HandeSM anladım canım valla pıhtılaşma var dedi önce ki iki kayıbım olduğundan, bundan da kanama vardı iğne yazdı bunu kullan dedi o kadar yani başka da bişey demedi zaten özelde ki doktorum yazmıştı sonra devlete çektim mecbur neyse sağlık olsun. Sizede geçmiş olsun bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim 🌹💕