Zeynep13072017 bende Bi kutu için 48 yada 50 TL vermiştim Bi kaç sefer sonra iğne almaya başka eczaneye gittim parayi çıkarttım eczacı raporunuz var para ödemeye gerek yok dedi bende ödedim ama hep dedim üstünüzde iki tane rapor gözüküyor biri iğnenin fiyatının yüzde onunu ödersin dedi birindede ücretsiz alırsın dedi eczacılar para almak için ilk raporun üstüne tikliyolardir dedi alicagin zaman uyar eczacılari raporum var ücretsiz alıyorum diye dedi