Arkadaşlar bazı doktorlar raporu çıkarırken katkı paylı çıkarıyor eğer öyle yazarlarsa raporunuza 37 40 tl falan ödüyorsunuz tek kutuya sigortanız varsa , be aynı şekilde sağlık ocağına da yadsırsanız bu şekilde ücret ödeniyor…ama katkı paysız yazarlarsa ücretsiz alıyorsunuz tabi gene sigorta olması gerekiyor…genelde özel hastanede doktorlar direk çıkartıyor katkı paysız olarak 2 dk işlem.