Anneleri sadece doğum dönemi düşünmemek lazım, onların acısı menopozla da çıkıyor, özellikle kemiklerde, doktorlar öneriyorsa bizden daha iyi bildikleri bir şey vardır muhakkak. Ben 13.haftadan beri Osterocare (ağırlıklı kalsiyum)ve Ocean Mummy (balık yağı + multivitamin)kullanıyorum. 18.hafta itibariyle de Demir (nornaid iron, kabızlık yapmamasıniçşn özellikle fısfıs olarak verdi) ve magnezyum başladık ek olarak. Balık haftada 2-3 mutlaka demiyor bu yenmiyorsa ki ben hiç yemiyorum balık yağı takviyesi şart.