secoz ben bide 4 lı yaptırdım 3lü ile 4lü aynı şey 4 lü de bir fazla hastalığa bakılıyor . Doktorum bu testlerin hiç birinin sonucu yüzde yüz kesin degil o yuzden ne kadar çoğunu yaptırırsan sonuç o kadar doğru cikar demisti. Bi sorun varsa tek testle anlasilmayabilir demisti. Bu arada doktorum tanıdık biriydi