busegrr ege_ayaz_mom anlamak zor cidden🤷🏽♀️ yanılma payı oluyor tabi hafta erken olduğu için ama insan yinede bi heveslenmiyor değil, ilk duyduğunda☺️
ege_ayaz_mom busegrr Tabi canim ya kimisi daha doğum olana kadar kız veya erkek diyo doguyoki tam tersi oluyo🙄
ege_ayaz_mom secoz himm anladım canım hani detaylı ultrason diyolar onda cinsiyet değişebiliyor diyorlar ya ondan sordum🤭
efelettin busegrr banada 12de boş dedi hatta ultrason bile verdi, 14te tekrar gittim yine kız boş dedi. Böyle okuyunca insan bi şii oluyor gerçekten 😂
busegrr tugbao sağol canımm🥰 kaç haftalık oldun sen şuan ve inşallah kız dediyse kız kalır, ister istemez bi heves oluyor çünkü☺️
Cansel0694 secoz benim ikili testin temiz cikmasina ragmen üçlüyede bakalim dedi doktorum onuda verdim şükür oda temiz cikti bence ver kuzum bazen ikilide cikmayan bisey cikabiliyor demekki 3 lü testte ..
tugbao busegrr 15+4 su an kuzum. yarin gidicem. gulfem hanim tatile cikiyomus. yokmus onumuzdeki hafta. one cekmek zorunda kaldim randevuyu. insallah goruruz ❤
[silindi] tugbao kuzum benimde randevum vardı Gülfem hanıma ama hangi tarihlerde yokmuş tam bilgisini paylasabilir misin benimlede suan öğrendim senden😅
[silindi] tugbao ayy cok iyi oluuur bide cinsiyetide paylas kesiiin acayip merak ettim bekliyor olucam seniiii sağlıklı haberler al insallah💓🥰
tugbao [silindi] sen de ogrenemedin dimi daha 😁 yazicam buraya mutlaka 🥰 cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin 😘