secoz kızlar sabah kontrolüm vardı, doktor %80 kız bacak arasında bişey görünmüyor herşey çok güzel 2li testinde temiz dedi Ay nasıl mutluyum. bu arada 2li test yapıp 3lü 4lü yaptıran varmı doktorum gerek yok 2lü yaptık zaten dedi 😊
ada94 secoz ay canım hayırlı olsun . Benimde kızım var çok güzel bir duygu . Bir nazlar bir nazlar . Benimde ikili testim güzel çıkınca 3 lüyğ ve 4 lüyü yaptırmadım drumda yaptırmana gerek yok önemli olan 2li demişti
Ebru_ylmz secoz hayırlı olsun canım benim de 2 li test sonucu güzel çıktı o yüzden 3 lü ve 4 lü gerek yok dedi doktorum zaten 2 linin doğruluk oranı daha yüksekmiş diğerlerine göre ben de yaptırmadım
Yenihesap secoz bende kız annesi oluyorum 😍 benim doktorum ikiliyi yaptı temiz çıktı detaylıya bile gerek duymuyorum ama sen bilirsin dedi 🤷♀️
Ays0 Tebrik ederim canım sağlıkla gelsin güzel kız 😍 Benim de kızım olacak gönlümce oldu miniğim 11+2 de %80 olarak öğrendim ben de şuan 28 haftalığım ve değişmedi neyse ki. 2li test sonrası gerek görmedi doktorum risk düşük çıktığı için detaylı yapıldı yalnızca her şey yolunda çıktı 🤗
efelettin busegrr banada 12de boş dedi hatta ultrason bile verdi, 14te tekrar gittim yine kız boş dedi. Böyle okuyunca insan bi şii oluyor gerçekten 😂
EczSinemltnlk secoz Sağlıkla kucağınıza alın🤗 bende iki gün önce kızımın olacağını öğrendim🥰😻 üçlü tarama testini de yaptıracağım ben 🤗
ege_ayaz_mom secoz canım kaç haftaliksin acaba bide bu ikili testtemi belli oluyo tam cinsiyeti kimisi değişiyor diyor o bu ikili testmi oluyor kızlar🤔
busegrr ege_ayaz_mom anlamak zor cidden🤷🏽♀️ yanılma payı oluyor tabi hafta erken olduğu için ama insan yinede bi heveslenmiyor değil, ilk duyduğunda☺️