LittleMan 15+4 deyim ikizlerim var biri kız biri erkek dedıler 13. Haftamda tahmin olarak . Net olarak bu hafta öğrenicem
Dsa LittleMan ay bir ikiz annesi bulduğuma sevindim ben 12+4 deyim. 11. Haftada biri kız diğeri erkeğe benziyor dedi bu hafta gidicez daha net belli olur dedi. Bulantınız oldu mu? Devam ediyor mu?
LittleMan Rüyamda ilk baştan beri hep kız çocuk görüyorum dünde rüyamda kontrole gitmişim ve bebekler baya baya kız olarak gözüküyordu hayırlısı olsun
CansuHakanDabakan Asli 15+4 de gösterdi mi net ne güzel☺ Bende yarın gidicem inşallah öğrenirim çok merak ediyorum.🙏🏻😍 Herkes çok erken daha diyo😔
EbruSarmehmetepni 13+4 deyiz henüz cinsiyetimizi öğrenemedik 7 yaşında bi kızım daha var kız olursa sevinirim☺☺