Merhaba ben aranıza yeni katılabildim günlerdir takip ediyorum bir türlü üye olamamıştım hata veriyordu bugün çözüldü! Bende 15 haftalık hamileyim ve biraz zor geçiriyorum 11 haftada kanamam oldu baya yoğun iğne vuruldum ilaç kullanıyorum şimdide ve devamlı yatak istirahatindeyiz bakalım ne zamana kadar böyle sürecek bilmiyorum ay sonu kontrole gideceğiz inşallah herşey yolundadır bebeğim iyidir cinsiyetide öğrenmedik henüz doktorum ay sonuna kadar aksilik olmazsa gelme dinlen dedi. Kusmalarım çok şiddetliydi ama bu hafta baya azaldı gerçi ben sabah kalkar kalkmaz aç karnına kusuyordum 4 sefer falan kusmadan da rahatlamıyordu!!! Şimdi geçti gibi darısı geçmeyen arkadaşların başına! Bu arada yatarak geçirdiğim içinde biraz kilo artışım oldu ilkzamanlar zaten bir 2,5 kilo almıştım yattıpımdan beri de 2 kilo falan almışım! Ben meyveyi ayarlayamıyorum sanırım yoksa yemek çok yemiyorum abur cubur hiç yemiyorum! Bu arada benimde nisan ortası gibi görünüyor hayırlısıyla inşallah! Sağlıcakla kavuşuruz inşallah hepimiz