Zehraaa98 evnyldrm benımde 37+5 düzenli kasılmalarım var ama hemüz sancım yok kasılmalardan dolayı 2 cm acıklık var kasılmalarınız ne xaman basladı sızın
Zehraaa98 Duygucnr benımde düzenli kasılmalarım oluyor ama sancılı değil kasılma sık oluyor sadece 2 cm acılmam var pazartesı gıtcem yıne sızde kadılma ne zaman basladı
Zehraaa98 evnyldrm sancım yok ağrılı ama kasılmalarım 10 dk da bır gelıyor zaten 38+3 gibi falan alır sezeryana cok bekletmez kafası 40 haftayla uyumlu
Kivirciginannesi_ vasili21 bende 40+3 aynı şeyler bemde de var Inşallah gece başlar da hastaneye giderim 😁