BeyzaOzmn ben şeker testi yaptrdm aynı korkuyla ama hersey normal di. Hala devam edyorm tabi tatlıyı azalt tuzlu yok ekmek yok dyor doktorm ama beni en cok kilolar korktyor az kaldı insallah benmde hayrlısı :) dkkat etmek zorundayız aslmda ama tatlııı cok güzel 💃🏻💃🏻💃🏻