birkedilianne BeyzaOzmn Neden mi? Çünkü şekerin anneye ya da bebeğe hiçbir faydası olmadığı gibi zararı var. Hamilelikte şeker çok çabuk yükselebilir. Şekerli besinler hızlı acıkmanıza ve hızlı kilo alımına dolayısıyla anne ve bebekte sağlık sorunlarına sebep olabiliyor. Bu sağlık sorunları beraberinde erken doğum hatta ölü doğumu bile getirebiliyor. Şekerin vücuduna en ufak bir faydası dahi yok.
BeyzaOzmn Mervee5959 inşallaah emzirme dönemin de verilir kimisinde emzirme döneminde iştah açılıyormuş 😁
BeyzaOzmn Eylulunannesi-2 bende zor tutuyorum kendimi kan hapına geçtikten sonra iştahım daha çok açıldı 😢 doğuma kadar kan hapı ve demir hapı kullanılıyormu
nazmiyeee BeyzaOzmn benimde kızım olacak tatlı çok nadir canım istiyor ondada dondurma falan yiyorum sürekli meyve erik karpuz yiyesim geliyor 😂