Diş ağrısı bende çekiyorum maalesef, kendi doktorum işlem yapılmasına izin verdi ama diş hekimim bebeğimi riske atmak istemedi her ihtimale karşı. Parol vs ile idare et doğumdan sonra görüşelim dedi😢 ve ağrı inanılmaz. Dişime bir şey değse hemen ağrı başlıyor, su içsem bile 😣😣