zuzu_1045 Valla benim bebeğim de önde 2 hafta kilolu dedi hiç de üzülmedim tam tersi sevindim yani
Normal yapıcam diye bebeği geriletmenin anlamı yok
Sezeryan sa sezeryan sonuçta o da bir Doğum şekli
Hiç takılma şahsen ben öyle yapıyorum
Bırak kilolu olsun ki olmaz da anacım zaten Doğunca 200-300gram düşüyorlar
Gerisi de sıktırmalık kucağa gelmelik payı olsun😊🙏