zuzu_1045 ve şeker tansiyon vs yoksa yemenizden kısmayın protein ağırlıklı beslenin sizde çok kilo aldıysanız valla ben 20 kilo kendim 32+5 teyim şuan kafam rahat doktorumada güveniyorum şu zamana kadar hiç gözümü korkutmadı çok şükür 😃 isterseniz farklı bi doktorada görünebilirsiniz aklınızda soru işareti kalmasın