zuzu_1045 Haftasına göre önde gidiyor demek istemiş doktorun,eğer böyle giderse doğumda zorlanırsın demiş.Tabi ki ihtimalleri söylemek zorunda doktorunuz %1 ihtimal bile olsa aman aman kafaya takıp üzülecek bişey değil daha çok dikkat edersiniz yediğinize içtiğinize.Benim kayınvalidem de mesela Sezeryan doğum yapmış mecburi olarak eşim kilolu doğmuş çünkü.Doktorunuz çocuğa bişey olur dememiş normal doğuramazsın demiş.Asıl etrafınızdaki insanların ne dediğine çok fazla kulak asmayın her kafadan bir ses çıkıyor çünkü.