zuzu_1045 dün 31+2 olup kontrole gittim ve 1900 gram çıktı. Bir hafta önde gidiyor tahminim 3,5-4 arası doğar dedi ve önceliğim normal doğum dedi. Hiç öyle iri olacak falan demedi. Zaten 4 ve üstü olursa sezaryene girersin yoksa inanıyorsan kendine 4 ile vajinal doğuran arkadaşlarım var. Ben ilk sancılara dayanabilirsem ve her şey yolunda olursa kilo, kordon, açılma, çatı vs vajinal isterim. Sen de öyle düşün ama tek bir doğum şekline de odaklanma her an her şey olabilir o yüzden canını sıkma istediğin doğum şekli olmazsa . Önemli olan yavrularımıza sağlıkla kavuşmak değil mi zaten 😍