Naznaz tatlım İnan bilmiyorum. Belki yetiştirme tarzlarından, belki büyüdükleri çevreden, belki de aile yapısından dolayı bu düşünce içindeler. Yadırgadığım zamanlar çok oldu çünkü daha önce ne ailemde ne akrabalarımda böyle bir şey duymadım görmedim. Şimdi ben onların düşüncesini onaylamayıp saygı göstermeme rağmen onlar da Benim düşünceme saygı gösterse ortada sorun kalmayacak aslında. Ama mahrem bu, hamile denmez hasta denir, bizde böyle, biz böyle gördük demesi beni de daha çok hırslandırıyor bu tarz düşünen insanlara karşı. E sizde öyleyse bizde de böyle dedim. Evlendim diye kendi doğru bildiklerimden vazmı geçeceğim sanki. Tabi ki hayır. Herkes herşeyi düşünmekte elbette özgür fakat birbirinin düşüncesini aşağılamadan, insanları yermeden, küçümsemeden. Bazen sinirle ağzımızdan ya da yazarken elimizden istemsizce kötü kelimeler çıkıveriyor. İnsanız sonuçta hata da bizler için. Tek dileğim kızım büyüyene kadar bu tarz konuların mahrem değilde “doğanın kanunu” olarak nitelendirebileceğimiz günlerin gelmesi❤