poyrazege111 Naznaz Tercih meselesi olduğunu belirtmiştim. Fikriniz neyse zikrinizde o gördüğümüz gibi ben değil ama siz baya birşeyi seksle bağdaştırmış olmalısınızki konuya böyle giriş yaparak cevap vermeyi tercih ettiniz. Kıstas sormuşsunuz, islami şartlara uygun yaşayabilmektir bunun kıstası..
Farkettin mi bilmiyorum ama başlığı açan arkadaş sözünü sizce mahrem mi diye sorarak bitirmiş.Bu nedenle yalnızca fikrimi belirtiyorum. Kimseyi yargılamıyorum. Üçüncü kez yazıyorum, bütün bunlar tercih meselesi. Sakin olun. İyi geceler 😌