ogrencianne35 39+1 deyim ne açılma ne sancı var, bebeğin suyu azalmaya başlamış cuma günü gel dedi büyük bir ihtimal suni verilecek 🥺, ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de bu haftalarda bebeğimin suyu azalmıştı ama kendi sancımı çekmiştim hayırlısı olsun 🤲