ogrencianne35 40+4 sıfır açılma ile yatisim yapıldı doktor muayenede açılmayı bırak zırh gibi sert dedi o yüzden yavaş yavaş suni vermeye başladı Bi anda vermicem dedi önce yumusasin dedi şimdi yumuşama olmuş hatta ebe parmağımın ucu hafif giriyor gibi dedi çok mutlu oldm hiç acilmam olmicak saniyordm yarında doğum olacak inşlh doktor azar azar veriyor suniyi sagolsun