37 den beri 2 cm açıklığım var. iki hafta önce doktordaydım bir milim ilerlememis. bu isler hic belli olmuyor ya öyle kalıyor ya bir saatte 3-4 cm acılıyor. gerçekten biraz sans isi. cok hareketli olmama herşeyi yapmama rağmen ilerlemedi. 40. haftadayım doğuramayanlar kervanındayım