asya_zehra canım zaten hümanın allah belasını versin inşallah hayatımda o kadar rezil bi hastane daha görmedim ben hasta hakları birimine bimere sağlık bakanlığına her yere şikayet ettim bana 10 gün içinde ikinci kez bakmaları için suyumun gelmesi kanama olması yahut çok ciddi bişe olması gerekiyomuş oysaki gittiğim diğer bütün hastanelerde elimi kolumu sallaya sallaya ben 10 gün içinde ikinci kez gidip muayene olabiliyordum kaldıki Danışmam gereken şeyler vardı neymiş Cahit bey ameliyattan çıkmışmış neymiş 10 tane randevulu hastası varmış neymiş bakamazmış bildiğim her yere şikayet ettim edicem gerekirse yargı yoluna gidicem hakkımı alıcam hastane hasta hakları birimi aradı tutuştular doğal olarak ama şikayetimde ısrarcıyım asla değiştirmicem yazıklar olsun öyle hastaneyede öyle doktorada hüma pişmanlıktır arkadaşlar gitmeyin