Destina38 kesinlikle haklısın canım indirim falan umrumda değil bizde Oyak’tan dolayı indirim alıyorduk benimkide 47.5 geliyodu ama hiç önemli değil parası ya günahıyla sevabıyla tabiri caizse her haliyle benim evladım allahtan gelene boynumuz kıldan ince yani ama bilmemde bi sakınca YÖK çocuk doğduğunda mı biliyim o zaman sana niye geliyorum demi ne demek altı parmağı olsa doğurmucanmı saygısız ya sonra memoriale gitmiştim ben allahım inanılmaz bi ilgi ve rahat 45 dakika ultrasonda bebeğimle vakit geçirmiştim çok memnundum memorialden şimdi eşimin tayininden dolayı yine şehir değiştirdik ama kayseriye tekrar dönücem gibi duruyo kesinlikle memorial derim Ülkü hanım derim başkada bişe demem