Rana38 şekerim çok yüksek çıkmıştı bide protein kacagim oldu üstüne oyle olunca fakülteye yonlerdirdi yüzüme karşı ölme riskin filan var dedi çok kızdım üstelik protein kacagimi bile kendisi farketmedi sağlık ocagindaki tahlillerde çıkmıştı bende cahit beye gösterdim ve sonuç beni yüzüstü bıraktı ne demek ben dokunamam sana yaaaa çok sinirlendik