Sinemm cinsiyet konusunda emin konusamadi 16 haftalikken ve oncesinde erkek denildi sonra kiz benziyor diyor kesinmi diyorum bence kiz diyor sonra asla yeme icmeyle alakali yorum yapmiyor sorsanda gecistiriyor liste vermiyor ayni hastanede duygu hanima giden arkadasimin doktoru yemek listelerinden tut ozel cep telefonundan arayip nasilsin diye soran ilgilenen bir doktoru var bu asla aramayi birak sikintin olursa ara diye bisey demedi bana ve duygu hoca net bir doktormus ben verdigim paraya acidim onun icin degisicem siz memnunsaniz bisi diyemem hic anlatip konusmayan bir doktor ve mutsuz hic guler yuzlu degil