Krizantem_ 38+3 bende de hiç belirti yok 🙄 2 gün sonra randevum var umarım açılma olmuştur. Son 11 gün diyor ama sanki 111 gün🤦♀️🤣
Tugba2303 Glsmyldz09 bir ihtimal doktorumuz kendi sancın olabilir son ana kadar doğalını bekleyelim diyor 😥her gidişimizde çatı muayenesi doğumu tetiklemeye çalışıyor
Zehraaa98 Glsmyldz09 keşke bende beklesem 39 a kaadar yaa 37+2 bır suru dancım cıktı 1 cm acılmam var bence anne karnında her saatı onemlı
Zehraaa98 glnzem 37+2 benımde az kasılma cıktı nstde alttan baktı 1 cm acılman var dedı ınslalah gelmez ya cok ıstıyorum 39.haftaları gormeyı
Haticedkmn Glsmyldz09 bide o ay boyunca kiz bebek erken gelir diye beni korkuttular😂ama babasini dinledi sanirim simdide babasi kizimi ver artik diyo😁😁😁
Haticedkmn Glsmyldz09 yarin 6 da yatis yapiyorum canm suyum azalmış sancim tetiklenicek normal dogum ici
Denizkabugu Glsmyldz09 katılıyorum kesinlikle. Zaten bebek içeride gelişimini tamamlamış. 41 hafta nedir? Anneye de bebeğe de eziyet gibi geliyor bana 🙄