Glsmyldz09 Buraya doğuramıyorum diye başlık açacağımı hiç düşünmezdim 😅 ama doğuramıyorum sat’a göre 39+2 doktorun ultrasonuna göre 40+2deyim. Hiç bi belirti yok😅
glnzem Glsmyldz09 bende sata göre 40 haftayım ultrasona göre 39 oldum. Bugün gittim sadece bir parmak açılmam var 🙄 doktor rahim yumuşasın diye alttan muayene etti nişan gelebilir sancı gelebilir dedi bakalım bekliyoruz. 😊😊
Tugba2303 Glsmyldz09 ay evet ya 40+1 olduk gelmiyor :) doktorum bile artık bu yaptığı cilve oluyor dedi 😊😊bu haftada gelmezse 41 de suni sancı dedi
Zehraaa98 Glsmyldz09 keşke bende beklesem 39 a kaadar yaa 37+2 bır suru dancım cıktı 1 cm acılmam var bence anne karnında her saatı onemlı
Papatya9 Bende doguramıyorum koca da bi kafası varmış sınır da doguramıycam da galiba 😀sezeryan la gelecek herhalde
Glsmyldz09 glnzem bende yarın çatı muayenesi olcam inşallah gelir çok sabırsız bi şekilde bekliyoruz 🙏🏻
Canipek7 glnzem canım bende bugün gittim kontrole normalde haftada bir çağırıyor bende senin gibi 39 haftayım her şey normal doktor dedi cuma günü acildeyim sabah nst çektir yanıma gel dogumhanede olurum dedi neden öyle dedi acaba Bilgin varmı
Zehraaa98 glnzem 37+2 benımde az kasılma cıktı nstde alttan baktı 1 cm acılman var dedı ınslalah gelmez ya cok ıstıyorum 39.haftaları gormeyı
Haticedkmn 39+3 son 4 gun gecen hafya 1 cm acilmam vardu ama gelmek bilmiyo kizcem babasini dinleyip tam haftasinda gelcek gibi
gizem_123 Bende 39 haftalık oldum, yalancı sancım bile olmuyor, sanki hiç doğmayacakmış gibi geliyor 😁😁
Glsmyldz09 gizem_123 ay bende de aynı his var eşim 10 aylık doğmuş diyorum herhalde babası gibi 10 aylıkken doğacak 😅
Haticedkmn Glsmyldz09 bide o ay boyunca kiz bebek erken gelir diye beni korkuttular😂ama babasini dinledi sanirim simdide babasi kizimi ver artik diyo😁😁😁
gizem_123 Glsmyldz09 Hahaha olabilir, bebekler yerinden memnun gibiler, hayırlısıyla sağlıklıca gelmesi dileğiyle inşallah 😍🙏🏻
Glsmyldz09 Tugba2303 madem suni sancı verecek 41.haftayı niye bekliyor bende bu doktorları anlayamıyorum 🤦🏻♀️
Best11 Papatya9 evet şuan 39. Haftadayım kafası 40 veya 41 görünüyor. Doktor alttan bakcak Perşembe günü ona göre karar vereceğizz
Tugba2303 Glsmyldz09 bir ihtimal doktorumuz kendi sancın olabilir son ana kadar doğalını bekleyelim diyor 😥her gidişimizde çatı muayenesi doğumu tetiklemeye çalışıyor
Denizkabugu Glsmyldz09 katılıyorum kesinlikle. Zaten bebek içeride gelişimini tamamlamış. 41 hafta nedir? Anneye de bebeğe de eziyet gibi geliyor bana 🙄
glnzem Canipek7 bilemiyorum ki çatı muayenesi oldun mu ? Açılman falan var mı ? Benim nişanım gelmeye başladı 🙈