Yumaklar MerveTaer dogrudur ozeli disarda olan var hacettepenin cocukyogunbakmi cok iyi bende hacettepede yapacagin kismetse
Yumaklar Hacettepede hoca farkiyla birlikte 500 lira ozel oda parasi 100 lira. Muaynesi Disarda ise doktorun ekstra para istemediyse bu kadar oluyo
rmysaa06 Eeg 23+1 olduk bizde , aynen 10 kerede doğursam yine ümit hoca derim o kadar seviyorum 😍 çok az kalmış sizin
Eseses Esraz merhaba bende orda muayne oluyorum doğumla ilgili biraz bilgi verebilirmisinz . Doktor seçebiliyomusunuz yada kime denk gelirse gibi bi durum mu var asistan falan. Şimdilik memnunum her işim kolayca halloluyo.
Eeg rmysaa06 Az kaldı gerçekten. Sanki yıllardır hamile gibi hissediyorum. Sağ salim kucağımıza alırız umarım😊
rmysaa06 Eeg ya peki tobb da oda kapı süslemesi falan varmı biliyormusunuz ona göre organizasyon şirketiyle anlaşıcamda