Bende ilk haftamda çok araştırmıştım bu yüzden paket alıp şükran çakmağın muayenehanesine gittim normal Doğum yanlısı bi doktor diye. Ama kızım 38haftada tam ters döndü bi anda kafası yukarıda ne yaptıysak geri dönmedi bugün 39. Haftamız doldu Perşembe günü mecburi sezeryan olucaz daha fazla beklemek istemiyorum kordon dolanmış iki kat boynuna bu güne kadar döner diye bekledim herşeyi yaptım ama nafile 😩