rmysaa06 biz geçtiğimiz hafta eşimle hastaneyi görmek, bilgi almak için gittik. Çok ilgililerdi. Normal doğum odasını, standart hasta odasını gösterdiler. Anlaşmalı doktorlar birimindeki hanımefendi şerbeti biz veriyoruz, kapı süsü veriyoruz dedi. Ama o basit bir şeydir tabii hoşgeldim bebeğim vs yazanlardan. Cibinliğe izin vermiyorlarmış ama beşiğe etek olarak tüle izin var. Balon ve canlı çiçeğe izin yok dedi. Göğüs pompası, mama getirmenize gerek yok. İhtiyaç dahilinde biz kullandırıyoruz dedi. Kapı süsü için de duvarda oda nosunun altında bir çivi var, ya oraya asılacak bir süs olmalı ya da tül gibi komple kapıya geçmeli bir şey olmalı. Ben kapıyı görmeden sipariş vermiştim. Asmalı ve büyük. O çivi benim için aşağıda kalacağından eğlenceli tekli havlu askılarından aldım, kapıya onlarla yapıştıcağım süsü. Başka merak ettiğin bir şey varsa sorabilirsin canım, hem ümit hoca hem süreçle ilgili de 🤗