Silamom06 YldzBraYamur arzu hoca suan ama kendisi bska hast gidicek.asli hoca yada emre hocaya gecicem
Esmapnp seymos dogum paketi yaptiramadim cnki 28nci haftamda felan basladim etimedde muayenelerime, dogum paketinin ucreti 3300 tl imis, ben her muayeneye 82 tl oduyorum..
ZeynepFatih [bilinmeyen] etlik Zübeyde hanımsa eğer Rahmi hocayı dene derim ben çok memnunum çok naif bir insan ayrıca etlikte suda Doğum ünitesi açıldı bilginiz olsun ☺
Heyecanlianne baliminannesi06 İrfan bey benimde doktorum İnan’ın Harika bir insan ve doktordur kararınız çok dogru ☺
Busrabnrby Merhaba bende 15 haftaligim basindan beri ankara unuverstesi tip fakultesine gidiyorum ve cok memnunum ama bildigim kadariyla belirli bi haftadan sonra almiyo
Busrabnrby Asia internet uzerinden aliyorum normal polikinlige gidiyorum 1 kac keredir basak hanima denk geliyorum