Glbnpk minnakanneeee Kızıltepeye gitmiyorum hiç, bilmiyorum o yüzden. 8 Haziranda bebeği görmeye gidicez Diyarbakıra o zaman artık nasipleniriz ciğerden. 😅 Nerede yiyorsunuz siz Diyarbakırda?
minnakanneeee Glbnpk Mardin Kızıltepe de ama tadı cidden harikaydı yaaa ben ilk defa öyle bişi taddim bu ara canım ciğer istedi 😅😅
Glbnpk minnakanneeee Biz Xale Meheme de yiyoruz. Sizin orayı da duydum. Daha fazla canımızı çektirmeden iyi akşamlar dileyeyim. 😅
Glbnpk minnakanneeee Xale Meheme var. Orada yiyoruz. Gitmediyseniz oraya da gidin çok güzel ortamı da ciğeri de.
Glbnpk Hilal5228- Ben de Artvinliyim. Dediğiniz gibi Karadeniz’de ciğer ve hatta layıkıyla et yemek mümkün değil. Doğudaki etin tadı bambaşka. Diyarbakıra yolunuz düşerse burada yiyin mutlaka. 🥰
burcudincel Hilal5228- merhaba canım benim doktorum ayda sadece bir kere yememe izin verdi. B vitamini olduğu için fazlasını almak gerçekten zararlı . Ayda sadece bir kere ye canım
shinemuu Hilal5228- İnternette okuduğum herşeyi abartma huyum olduğu için yemedim. Sadece tadına baktım diyebilirim oysaki çok severim ciğeri. A vitamininden dolayı bebekte sakatlığa neden olabiliyor falan yazıyordu😓
busra1485 shinemuu internette her yazılana inanma canım ben Prof doktoruma sordum iyi pişir ye yararı olur dedi
greybrde Hilal5228- sürekli yemediğin bişeyse yemende sakınca yok diye biliyorum bende ciğer yiyorum 2 aya bir seviyorum 😊