Dadas Papatya-34 doğduktan 6 ay sonra mi ah yavrum benim 😭🕊️ bende kuzumu 5 yıl içinde tüp bebek tedavisi ile hamile kalmıştım 😭❤️ sadece bu kadarlık nasip oldu inanıyorum devamı en guzel şekilde olacak 🤲❤️
Papatya-34 Dadas merak etme bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım , bebeğimi 2020 aralıkta kaybettim ve hemen ardından normal yolla hamile kaldığımı öğrendim şuan 6 aylık hamileyim rabbimin mucizeleri asla bitmez sadece dua et , bende sana dua edicem
Dadas Sivasss Kayseri’ye gittim hep ikiside tutmuştu sonra biri hiç büyümedi diğeri büyüyordu iki haftadır bugün o bile buyumemis ilaçları kestik Perşembe günü kürtaj olucam işte
Sivasss Dadas benimde sonum belli değil yani ilkte zaten tutamadı gercekten piskoloji bozuklugu Gökalp ne dedi sebeb neymiş
Dadas Sivasss nasıl son belli değil kese göründü mu canım içini ferah tut. Kalbi oluşmadi buna yapılabilecek birşeyim yok inşallah kalanlar olur dedi 🤲 tek tesellimiz hamile kalmayı öğrenmemiz oldu.
Sivasss Dadas ben kayseriye devam etmiyorum burda özel hastaneye gidiyorum sonum belli değil ki ee nerden bileyim kalp atisi olacak mi devam edecek mi yani insan bilemiyor ki zaten ben ilkte yıkıldığım için hala o travmayı atamadım ki öyle pek heves yada ay hamile kaldım şeyi yok bende 3 ay zaten risktesin 3 ay bitmeden kendime hamile demem yani kalan embriyon var tabi devam et hayırlısı olsun hersey Allahtan kalırsın yine temkinli ol niye durmuş patolojiye gönder bence
Aysell88 Dadas kolay değil rabbimin bildiği vardır sağlıksız bebekler maalesef böyle sonuçlanıyor. Bak gör tekrar ve sağlıklı bebeklerin olacak.
Dadas Sivasss ilk kayıplarda bakılmıyormus tekrarlayan düşükler de bakılabilirmis. İnşallah atar dikkat et kendine rabbim büyüktür 🤲 ben hiç sıkıntı yapmadım gayet olumluydum hep hayırlısını istedim 🤲
Rabiatunaa Dadas yiyecek ekmeği yokmuş üzülmeyin aynen öyle şefaatçi olacak öbür tarafta benimde başıma geldi biraz zor oluyor ama ardından ben çok istedim tekrar hamile olmayı şimdi gebeyim riskli de olsa herkesin kalbine göre versin Rabbim yine olur hemen yapın toparlanmasi daha kolay oluyor psikolojik olarak:)
3MelekAnnesi3 Dadas üzülme cnm bende ilk bebegimi düşük yaptım cok üzüldüm o hastane önünde esimle caresizce cok agladık ama rabbim nasip etmicegin setin hayalini kurdurmaz vardır bunda da bir hayır dedik inşallah cennete bizi almadan gitmezler yavrularımız şefaatçimiz olurlar inşallah 🤲düştükten 2 ay sonra tekrar hamile oldugumu ögrendim suan oglum 14 aylık yanımda uyuyor ve 6 aylık tekrar hemileyim kardeşini bekliyoruz rabbim ol diyince biz istesekte istemesekte her türlü oldurur ya da öldürür kuzum üzülme sabır dile bol dua tekrar verir rabbim 🤲
Dadas 3MelekAnnesi3 amin canım inşallah sizin gibi insanların desteği herşeye değer Allah razı olsun. Kuzulariniz sağlıcakla yaşasın inşallah 🤲🥰❤️
3MelekAnnesi3 Dadas Amin inşallah canım üzülme desemde içindeki boşluk hiç kapanmıcak ama alışacaksın heleki bide tekrar hamile kalınca unutmasan da tesellin olucak kuzum Ben ilk bebegimi hala düşünüyorum acaba cinsiyeti neydi dogsa nasıl bir ebebk olucaktı vs vs diye içimdeki boşluğu gecmiyor ama kardeşleri tesellim oluyor rabbim aratmadan tekrar nasip etsin inşallah 🤲