Dadas 2 aylık mutluluğum Perşembe günü bitecek bebeğim bana veda edecek. Aslında çoktan vedalaşmıştık. Ahirette birinin bana sarilacagini bilmek en güzel teselli… Özgür kuşlar gibi uçacak ahirette inşallah omzuma konacak 😭❤️🕊️
Meryemce92 Dadas Canım ne desek boş üzülüyorsun biliyorum. Ama Rabbim izin verirse yine hamile kalabilirsin. İnan bu günleride unutursun. Allah gönlüne göre versin kuzum bol bol dua et. 🙏
KdryFth Dadas Sen zaten en güzel teselliyi kendine vermişsin.Sen güçlü bi kadınsın.Rabbim bu gunleri unutturacak güzel günleri tekrar yasatsın sana inş yeniden🌺
Mervg Dadas Allah sabır versin Rabbım büyük hiç ummadığınız anda yeniden sevindirecektir sizi ve acılarınızı unutturacaktir inşallah 🙏🏻Ben de yaşadım bunları insana hic geçmeyecek gibi geliyor ama inanın bir gün gececek ve sağlıklı bir bebeğiniz olacaktir😇
Papatya-34 Dadas doğduktan 6 ay sonra kaybettiğim bebeğime arkadaş gidiyor , cennet kuşları onlar bizleri bekleyecek 👼
Dadas Papatya-34 doğduktan 6 ay sonra mi ah yavrum benim 😭🕊️ bende kuzumu 5 yıl içinde tüp bebek tedavisi ile hamile kalmıştım 😭❤️ sadece bu kadarlık nasip oldu inanıyorum devamı en guzel şekilde olacak 🤲❤️