Dadas Amin inşallah canım üzülme desemde içindeki boşluk hiç kapanmıcak ama alışacaksın heleki bide tekrar hamile kalınca unutmasan da tesellin olucak kuzum
Ben ilk bebegimi hala düşünüyorum acaba cinsiyeti neydi dogsa nasıl bir ebebk olucaktı vs vs diye içimdeki boşluğu gecmiyor ama kardeşleri tesellim oluyor rabbim aratmadan tekrar nasip etsin inşallah 🤲