merveosman2627 gebeliğimin başından beri iki haftada bir doktora gidiyorum en az 300tl verdik bir kere de 190 verdim onda da o doktorun yanlış teşhisi yüzünden mağdur oldum.Şu an 23+'yız ve özel sağlık sigortamızı devam ettirmediğim için bin pişmanım çünkü 12.000tl’den fazla para harcadık.Gebeliğim korunmama rağmen gerçekleşti 😅 şimdi her gördüğüme,kardeşime falan özel sağlık sigortası yaptırın diyorum keşke bizimki bitince devam ettirseymişim…