merveosman2627 doktorunuzdan memnun olmanızı elbette önemli ama uzun vadeli düşünmek lazım yukarıda bir arkadaş da yazmış. Şu an 34 haftalığım Doktor 32 haftadan sonra 15 günde bir geleceksin dedi ve kontrol süresi de dolmuş oluyor ayda iki sefer muayene parası veriyorsunuz son 2 ay. Üstelik risk almamak için her gidişinizde kan tahlili ve idrar tahlili de istiyor son haftalarda o dönem masraf baya artıyor. Tabii bir daha muayenehanesi olan doktorun başka hastanede doğum yaptırma sorunu var pek çok hastane sizden ayrı para alıyor doktora verdiğinizden hariç. Elbette hayattaki en büyük önceliğimiz evlatlarımızın sağlığı belki baştan para konuşmak hoşumuza gitmiyor ama diğer masrafları da düşünmek lazım o nedenle baştan tüm detayları düşünmek lazım. İkili test detaylı ultrason şeker yüklemesi kan tahlili fiyatları doğum ücretleri hepsini ölçüp biçip karar verin elbette durumu olana çok değil sonuçta bu ülkede çok üst segment hastanelerde var bir profesöre gidip bir muayeneye 400 lira veren insanlar da var Önemli olan sizin durumunuz.